Tuesday 10 May 2011

nak maen ke tak ???....

ehem2..sound check.horr dah mcm pengetua plak nk berucap..Ah!!tada maknanya nk cakap mcm pengetua.
Apa aku melalut nie,suka hati ak laa,wakaka!!!sow2 tadi time aku tgh2 rancak ja melepak ngn si Syafiq ni,dia tanya kat ak something aw.
.
.
.
syafiq: ''eh bo..sabtu ni maen tak 7's kt padang sains??...''
aku  : ''ah..tataw la sebab tak dengar apa un''..
syafiq: ''maen pra-sukma..''
aku : ''mmg tak la kalaw cm tuh ...fit kud..''

lepas tuh aku pun mcm berbulu ja dgn dya ak gerak ah.gila kaw nk maen 7's...mmg tak la aku cakap sekali lagi...Tapi apa2 pun benda ni Abg Khairul yg incas.Aku tataw la dia antaq maen ka tak..aduhaiii...
Mcm2 la kan ...

byee ..adios amigos.. :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...