Wednesday 27 April 2011

kenapa Blog nie wujud ??!

Assalamualaikum dan salam blogger,

kenapa blog nie wujud??
kenapa eyk??
ok lah Blog nie sebenarnya wujud untuk menghias lagi persada sukan rugby nie..
aku akn cubalah cerita pasal permainan nie.
aku akan try a salalu update blog nie..
untuk kebaikan pembaca pembaca semua..

Exspecialy blog nie sebenarnya khas untuk MUTIARA HUNTER..
tp skunk aku open a..
sedikit sebanyak aku akan cuba selit selitkan apa yang patot a..

selain itu korang ley a kasi tau aku tentang rugby,,
lau bley post a kat aku punya blog nie..
aku akan cuba siarkan idea dan pendapat korang..

selain tu blog nie bukan milik aku ja,,
ianya milik mutiara hunter..
so Hunter's2 sekalian..
anda ley gtau aku je pape info sal korang semua,,
aku akan updatekan..

akan datang aku akan update n story about hunter,,






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...